HTML

Sunny's life

Egy őrült ámokfutás a szerelem és az emberi értékek rejtelmeiben.

Friss topikok

  • Andrew1987: Szia! Majdnem továbbgörgettem ezt a bejegyzést, de utólag örülök, hogy nem tettem. Nagyon jól írsz... (2012.05.28. 18:19) Kávéházi megfigyelések

Címkék

boldogság (5) csaj (1) debrecen (2) érzés (6) felnőtt (3) forradalom (2) gyerek (2) hol (2) hova (1) kapcsolat (5) karácsony (1) pasi (5) sunny (1) szemtelen (1) szépség (1) szingli (1) tekintet (2) tél (2) új (4) Címkefelhő

2011.12.28. 21:13 SuNnY

Tekintetek az utcán: elfogadható kommunikáció idegenek közt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      A mai nap végre kibújtam az odúból megmozgatni az ünnepek alatt kissé eltunyult végtagjaimat. Nagyon jól sikerült a művelet. Sztori a sztoriban: mikor vártam a buszra, egy nő magyarázta a kislányának, hogy „Jaj ha itt kellene lakni, mindig elvesznék, nem tudnám megjegyezni hogy merre járnak a buszok!” én ezt olyan jól megmosolyogtam, hogy „Á nem is bonyolult itt a közlekedés.” Majd rájöttem, hogy rossz buszra szálltam. Akkorát kacagtam magamon, hogy simán bolondnak néztek az utcán. Mivel a zenelejátszómat otthon hagytam, és  egyrészt sétálnom kellett (ráadásul igen sokat) ezért úgy szórakoztattam magam, hogy megfigyeltem, hogy reagálnak az emberek arra, ha rájuk néznek. (Esetemben a férfiakról van szó, a nőket nem szoktam bámulni…legalábbis úgy nem, hogy észrevegyék ők is. :D ), másrészt pedig az egymás „megnézése” mindennapos a kommunikáció része…és mégiscsak könnyebb, mintha leállítanál valakit az utcán és leállnál cseverészni vele. A mai nap alapján 5 kategóriát fedeztem fel:

1.  -    A szégyellős: gerincoszlop meggörnyedve, folyamatosan tanulmányozza a cipőorrát. Miközben felnéz, és észreveszi, hogy valaki ránézett, elkapja a tekintetét és a következő jár a fejében: „Rám néz. Úristen!!!! Ne!!! Ne nézz rám.. oké, kicsit gyorsítok a tempón hátha elmehetek mellette észrevétlenül. Biztos nem is ide néz. Huhh… vége…” Emellé járul még az arcbőr hiperpigmentációja.

2.  -     A vagány:  lassan pásztázza a környéket, hogy minden nőnemű egyed tekintetét elkaphassa. Ha megtalálta áldozatát, csintalanul vigyorog, mutatva, ő mekkora alfahím. Attól függően, hogy a menőségnek mely szintjén áll, előfordulhat szemöldökhúzogatás, izomzat mutogatása is.

3.   -   Az unott: elmegy melletted, egy halvány pillantást vet csak rád, és úgy tesz, mintha tulajdonképpen észre sem vett volna. Remekül tudja titkolni a következtetéseit, melyeket azalatt a rövidke, ám annál áthatóbb pillanat alatt levont rólad. A másik lehetőség, hogy észre sem vett, csak bambult.

4.    -   A barátnős: jobbján a barátnője, aki folyamatosan csacsog, mialatt ő nézelődik. Mivel a szemedbe néz, ezért nem olyan feltűnő, hogy mit figyel. Néha révületbe esik, miközben kizárja a barátnő szavait, így ha rámosolyogsz, bárgyún visszamosolyog rád. Egy jól irányzott kérdés a barátnőtől felébresztheti a révületből, ilyenkor konkrétan megremeg, mintha álmából ébresztenék. (Azért a barátnő észreveszi a nézelődést, a kérdés célirányos.)

5. - A szemtelen: a fejed búbjától a lábad ujjáig végignéz. Egyértelműen és összetéveszthetetlenül. Ennek a kategóriának két fajtája van:

a.       a. Az unott szemtelen: végignéz rajtad, majd továbbmegy mindenféle reakció nélkül.

b.  b. A vagány szemtelen: végignéz, majd kommentálja különböző módon a látottakat. Legtöbbször csak nonverbális eszközöket használ, de előfordulhat verbális reakció is.

 

A lista természetesen nem teljes, azokat írtam le, akikkel a mai nap során összefutottam. J  

Szólj hozzá!

Címkék: debrecen tekintet pasi szemtelen


A bejegyzés trackback címe:

https://sunnyslife.blog.hu/api/trackback/id/tr723502902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása