HTML

Sunny's life

Egy őrült ámokfutás a szerelem és az emberi értékek rejtelmeiben.

Friss topikok

  • Andrew1987: Szia! Majdnem továbbgörgettem ezt a bejegyzést, de utólag örülök, hogy nem tettem. Nagyon jól írsz... (2012.05.28. 18:19) Kávéházi megfigyelések

Címkék

boldogság (5) csaj (1) debrecen (2) érzés (6) felnőtt (3) forradalom (2) gyerek (2) hol (2) hova (1) kapcsolat (5) karácsony (1) pasi (5) sunny (1) szemtelen (1) szépség (1) szingli (1) tekintet (2) tél (2) új (4) Címkefelhő

2012.01.12. 17:24 SuNnY

Megtisztulás

Ma kitakarítottam a szobámat. Tudom, nem hangzik túlságosan izgalmasan, pedig az volt. Végre eldöntöttem, hogy megszabadulok minden felesleges kacattól, mert már-már fullasztó volt ez a rendszertelenség. A felszínes szemlélődő számára mindennek meg volt a helye, és minden pont ott volt, ahol lennie kellett. Amíg el nem kezdtem, még nekem sem volt fogalmam róla, hogy ez mennyire nem igaz.

Nem arról van szó, hogy most kupleráj lett volna, vagy szemét… csak egyszerűen olyan dolgok, amire már nem volt szükségem. Már nagyon régóta nem. Ahogy kipakoltam a szekrényemet, olyan tárgyakat találtam, amiknek már nincs helye az életemben. Volt egy barátnőm, aki képtelen volt megválni a tárgyaitól, annyira ragaszkodott hozzájuk, még ha már rongyosak voltak, akkor is, és az új dolgait pedig nem tudta megszokni, nem szerette. Sosem tudtam megérteni őt, és mindig azt hittem, hogy én nem vagyok ilyen. A fél napom ráment, hogy kipakoljak mindent, átnézzem és megváljak a felesleges limlomoktól. Közben az járt a fejemben, amit édesapám mondott valamelyik nap: „A régit ki kell dobni, hogy legyen hely az újnak.” Mennyire igaz! Amíg körülveszem magamat olyasmikkel, amik visszahúznak a múltba, hogy várhatnám el, hogy változni tudjak, és új dolgok köszöntsenek be az életemben?

El sem tudjátok képzelni, milyen felszabadító érzés volt. Mintha tonnás súlyokkal könnyebb lenne a lelkem. Egyszerűen bejövök ide, szétnézek, és mosolygok. Annyira jó érzés. Nem bánom, hogy ráment az egész napom, nem bánom, hogy tulajdonképpen az életem egy, tárgyakban kifejezett részét szó szerint kidobtam a szemétbe. Felszabadultabbnak érzem magam. Aki hozzám hasonlóan hajlamos rá, hogy beforduljon és rosszul érezze magát azért, mert hiányzik valami az életéből, és szeretné, ha valami változás történjen vele, azt tudom mondani, hogy kezdje azzal, hogy megtisztítja a környezetét. Lehet ez csak annyi, hogy kicseréli a régi képeket, vagy végre megválik attól a régi pulcsitól, ami már ki van nyúlva és nem használható, de valamiért mégis csak ott van a szekrényben. Nekem eddig fogalmam sem volt róla, mennyi mindent tartogattam. Számomra ez a teljeskörű szoba takarítás jelentette a megújulást. Gondolkozz el, hogy mit tartogatsz a múltadból, és csak engedd el, hidd el, sokkal jobban fogod érezni magad utána.

Én is csodálom tovább fülig érő szájjal a szép tiszta szobámat. Ez egy új hajnal, ez egy új nap, ez egy új élet, és jól érzem magam! 

 

Szólj hozzá!

Címkék: felnőtt boldogság új érzés


A bejegyzés trackback címe:

https://sunnyslife.blog.hu/api/trackback/id/tr413540498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása