HTML

Sunny's life

Egy őrült ámokfutás a szerelem és az emberi értékek rejtelmeiben.

Friss topikok

  • Andrew1987: Szia! Majdnem továbbgörgettem ezt a bejegyzést, de utólag örülök, hogy nem tettem. Nagyon jól írsz... (2012.05.28. 18:19) Kávéházi megfigyelések

Címkék

boldogság (5) csaj (1) debrecen (2) érzés (6) felnőtt (3) forradalom (2) gyerek (2) hol (2) hova (1) kapcsolat (5) karácsony (1) pasi (5) sunny (1) szemtelen (1) szépség (1) szingli (1) tekintet (2) tél (2) új (4) Címkefelhő

2012.05.27. 17:34 SuNnY

Boldogság!

Nagy elhatározás lett úrrá rajtam. Az utóbbi néhány hónap, vagy talán egy egész év is kellett hozzá, hogy végre felnyíljon a szemem, de szépen lassan, komótosan, de biztosan eljutottam ide is. Érdekes, hogy pont egy ilyen napon, amikor semmi nem történt velem, csak pihengettem itthon, belémcsapott a villám.

Ha olvastátok az előző bejegyzéseim, akkor világossá válik a folyamat.. a reményvesztett karácsony, majd a kesergés a saját tehetetlenségem miatt, majd kis erőre kaptam és megpróbáltam visszatérni az életbe, amitől ismét kaptam egy pofont, és felfedeztem a lelkemben a túlélőt...

Egyszerűen érzem, hogy mától kezdve jó dolgok fognak történni! Arra is rájöttem, hogy az utóbbi néhány hónap a nehézségei ellenére mennyire CSODÁLATOS volt! Eszméletlen embereket sikerült megismerni (igen, harcostársak, rátok gondolok! remélem most épp mosolyog, aki olvassa :) ), varázslatos új tapasztalatokat gyűjteni, rádöbbenni a korlátaimra, és ledönteni azokat, és ezek mellett igazán lélekmelengető élményekben is volt részem. 

Rádöbbentem, hogy igenis megérdemlem a boldogságot. Én mától boldog leszek! Hiszen minden utazásban az oda vezető út az egyik legnagyobb élmény. Nem vagyok hajlandó arra várni, hogy “ha majd ez meg ez megtörténik, akkor boldog leszek.”. Nem!!! Én itt, most, ma, ebben a percben BOLDOG AKAROK LENNI! Miért is ne lennék az?! Hiszen imádom amit csinálok...ebben a percben is, le sem tudom írni milyen jóleső érzés ezeket a szavakat gépelni. Ha csak egy ember elmosolyodik rajta, vagy erőt ad neki, már megérte. Sőt! Ha senki el se olvassa akkor is, hiszen magamat boldoggá tettem ezzel a néhány karakterrel. 

A kitűzött céljaimat pedig minden áron elérem, küzdök és kitartok, és nem fog elmaradni a jutalma. Így is rettenetesen szerencsésnek mondhatom magam, élvezem az életem. Elég egy dal, egy kedves szó, egy mosoly, a gyönyörű napsütés... MINDEN és BÁRMI. Nagyon nehéz átállnia az agynak arra, hogy a szépet vegye észre. Valamiért arra vagyunk programozva, hogy csak a negatívat és a rosszat lássuk meg. Ezért is vagyok nagyon hálás, hogy megadatott az, hogy olyan emberekkel vehetem magam körül, akik pozitívan látják az életet, és lubickolva vetik bele magukat a mindennapok örvényébe. Köszönöm, hogy vagytok nekem!!!! 

Az élet csodálatos! A világunk egyszerűen elképesztő szépségekkel van tele, csak rá kell találni. Persze a sors, vagy nevezzük bárhogy, úgyis akadályokat fog elédgörgetni az úton, hogy megbizonyosodjon róla, mennyire vagy kitartó. Ha kiállod a próbát, minden a tiéd lesz, amire valaha vágytál. 

Érzem magamban az erőt. Azt érzem, hogy a pozitív energiáimmal most bevonzom magamhoz mindazt, amire csak vágyok. Közel van már. De addig is élvezem, hogy élek. :)  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sunnyslife.blog.hu/api/trackback/id/tr464549311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása